lørdag 10. mars 2012

Jeg er hektet på Juritzens forlag ...

...og deres VÅR-katalog! En lesehests våte drøm come true!!! :-) Jeg som ikke er noe særlig tilhenger av å lese kataloger om bøker ble direkte fristet av mange av bøkene der inne. I og for seg et mesterstykke - ikke at jeg blir fristet til å kjøpe bøker, det skjer jo hele tiden - men at jeg faktisk likte en katalog!

Interessert? Sjekk ut katalogen HER eller klikk på bildet under.



Det er en viss fare for at ToBeRead-listen min blir myyye lenger etter jeg har fordøyd innholdet. Når det er sagt så har jeg utrolig god bok-samvittighet for tiden, for jeg handlet 0 - NULL - bøker på Mammutsalget! Istedenfor handler jeg fullprisbøker fordi jeg er blitt "frelst" av en katalog. Ikke spesielt økonomisk jeg, men DET er ikke årets bombe...



Fra Sola Ruinkirke - før bruden - min venninne - kom skridende.
Fantastisk vakker og gammel kirke!


.

3 kommentarer:

  1. Det var en uvanlig vakker katalog med kjempefine presentasjoner.

    SvarSlett
  2. Sola ruinkirke var, nettopp en ruin før det ble fart på sakene. I dag er den vakker med sin gamle orginale del og moderneglassløsninger. Den er veldig populær til bryllup, men har også hatt konserter med stort hell. Er opprinnelig Solagutt og syklet forbi i flere år på besøkt til en kamerat.

    SvarSlett
  3. @Graylady, katalogen er en sjeldenhet. Håper på flere slike :)
    @Kjetil, ja kirken er blitt en nydelig blanding av naturstein og glass. Jeg er Madla-jente og har også syklet masse forbi på vei til Sola Stranda :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)