fredag 13. januar 2012

Jeg er blitt forsidepike! Yeyyhh!

Igår morges fikk jeg en hyggelig overraskelse i form av en e-mail fra bloggers.com! "Congratulation! You have been featured on BLOGGERS as one of the Bloggers of the day." Og jammen, der var jeg på forsiden sammen med to andre bloggere, som "Editor's Picks of the Day"!!

Ikke for at det betyr all verden, men det var litt festlig å se seg selv presentert med den engelske bloggen min som jammen ikke har vært i live så veldig mange månedene. Og her er jeg!




Dette var så utrolig morsomt, og fullstendig uforventet! :-)

Ellers idag har vi gjort noe helt uvanlig - restaurantbesøk og kino, på en torsdag. Ikke vanlig kost her i familien. Hverdagene er normalt veldig travle. Og filmen - "The Girl with the Dragon Tattoo", amerikansk versjon. Kjempebra!!! Den stod ikke på noen måte tilbake i forhold til den svenske utgaven, heller tvert om! Og bøkene, ja de har jeg også lest. Enda bedre :-))

Filmtrailer til "The Girl with the Dragon Tattoo"





.

3 kommentarer:

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)