torsdag 28. april 2011

Nytt Kindle cover

Jeg klarte ikke dy meg, og måtte gå til innkjøp av et nytt cover til min kjære Kindle 3. Sålenge man ikke lenger ser coveret på boka man leser, så må i det minste Kindle-omslaget være spesielt - tenkte jeg. Valget falt på et rødt, håndlaget skinncover fra Oberon. Dette er nå på vei til meg i posten :-)


Jeg bestilte med lang postleveringstid pga den vannvittig høyre leveringskostnaden, så man får nå se da - når det kommer frem... Forhåpentligvis før jeg reiser på tur neste gang,  slutten av mai... Man kan jo håpe!

.

5 kommentarer:

  1. Coveret er nydelig. Vet du om det passer til både Kindle 2 og Kindle 3 eller om det kun er til 3eren? Eventuelt om de selger cover til Kindle 2 fremdeles? Jeg elsker min Kindle, og er godt fornøyd med det svarte omslaget, men må si jeg fikk veldig lyst på nytt cover når jeg så dette bildet.

    SvarSlett
  2. Heisan, det er fullt mulig å bestille dette og andre håndlagede covere til Kindle 2. Prisen er $72 for Kindle 2 cover. Sjekk ut linken www.oberondesign.com Her er det masse nydelige cover :-)

    SvarSlett
  3. Takk for svar, link og inspirasjon. Jeg har enda ikke klart å velge et cover, men jeg SKAL kjøpe et. Med tid og stunder blir det nok mer enn ett også.

    SvarSlett
  4. Lekkert cover! Og spennende blogg du har, skal følge med.

    SvarSlett
  5. Så hyggelig Fjordlandet :-) Jeg har hektet deg på lista mi også.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)