onsdag 27. april 2011

Kindle cover

Jeg måtte ha et cover - det er et HAV å velge fra! Kravet mitt var at det skulle være slitesterkt, stivt nok til at jeg fremdeles skulle  kunne lese med coveret på, og ikke minst - lett! I og med at jeg ikke syntes noe om Amazon sitt standard cover med hengsler til festeanordning (som hadde masse problemer i startfasen) og innebygget lys (som øker tyngden betraktelig), så var det ut på leit. Jeg fant dette:
Coveret leveres i flere farger. Jeg valgte sort. Stilig, enkelt å holde rent, og nøytralt. Jeg ble ikke skuffet. Festestroppene er gode og stramme, det er likevel enkelt å ta Kindle'n ut og sette den tilbake igjen. Coveret har en magnetlås. Genialt! Magneten er sterk nok til at jeg bare kan droppe "flapsen" ned så fester den seg automatisk. Resultatet er at coveret _alltid_ er lukket når jeg ikke leser! Det er bra beskyttelse det :-)

For mer info om dette coveret - sjekk HER.

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)