torsdag 28. april 2011

Endrede lesevaner?

Kanskje litt farlig å se nye lesevaner kun etter 1 mnds bruk av min Kindle 3, men garantert er det at:

  • Jeg leser mye mer enn før! Det kan jo være nyhetens interesse, men jeg har heller tro på at jeg har fått lesegnisten tilbake.

  • Jeg bruker lesebriller og har gjort noen år. I hele denne perioden har jeg med jevne mellomrom blitt utrolig trøtt av å lese lenge om gangen. Nå leser jeg (altfor) lange strekk uten å tenke på trøtthet. Garantert et resultat av alltid god "print", behagelig font, størrelse og linjeavstand - alltid!

  • Jeg drar lesebrettet med meg overalt! Jeg har hatt tendenser til å lese mursteiner.. nå veier 1 bok det samme som 1000 bøker. Selvfølgelig drar jeg det med meg overalt :-)

  • Jeg leser oftere ukjente forfattere etter Kindle'n kom i hus! Surfe Amazon.com etter bok- og forfattertips er gøy, og den store databasen med reviews av absolutt alle bøkene deres er fantastisk bra.

Lesemønsteret mitt har virkelig endret seg på én mnd - til det positive :-)


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)