tirsdag 17. juli 2012

Favoritt lesested...

Jeg lever, derfor er jeg :-) Justin Cronin's "The Passage" drar ut i tid. Det kan komme av at konsentrasjonen min er noe lett å påvirke... Juli blir en fattig lesemåned, men desto rikere på opplevelser - og varme! Her på Antigua stråler solen, vi har behagelige 32 grader, det karibiske hav har temperatur som vannet i badekaret mitt og stranda er full av "eye candy" ;o)

Nei jeg vil ikke komme hjem! Wi-fi er nesten ikke eksisterende, men god nok til å kunne laste ned bøker om det trengs. Trenger jeg mere da? Nope ...

Her vil eg byggja og her vil eg bu ;-)

Utsikten fra senga...

4 kommentarer:

  1. åh, karibien!!!! nå er jeg bare litt misunnelig. Har feriert der de siste årene (hadde ikke råd i år) og kan bare tenke meg hvor flott du må ha det. Kos deg masse! Det ser helt fantastisk ut :)

    SvarSlett
  2. For noen innbydende bilder - ser helt paradis ut : )))

    Ha en superfin ferie!

    SvarSlett
  3. Hei, =)

    Jeg er nå i fasen av å skaffe meg et lese brett og står nå mellom å kjøpe meg Kindle Touch, eller bare gå for iPad, siden den har kindle og kan brukes på samme måte... i tillegg til mer da, =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan. Dersom det er et nettbrett du vil ha og ikke lesebrett er nok iPad'en det beste valget :-) Det er ikke best å lese på da, men som du sier - det har selvfølgelig flere muligheter dersom det ikke er lesekvaliteten som betyr mest.

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)