tirsdag 20. mars 2012

GRATIS trilogi fra Michael R. Hicks - kun idag!

I forbindelse med lanseringen av hans rykferske nye bok "From Chaos Born" gir Hicks ut - kun idag - trilogien som starter historien om Kreelan rasen - GRATIS.

Dersom du har en Kindle eller en Kindle Reader og ikke har sikret deg denne fantastiske Sci-Fi/Fantasy trilogien som for alvor fikk øynene mine opp for denne utrolig dyktige forfatteren så har du sjansen nå.

Klikk HER for direkte link til Amazon og "In Her Name" Omnibus edition.

Her er det ikke løp og kjøp - men, gå og FÅ :-)






.

7 kommentarer:

  1. Tusen takk. Nå er jeg veldig glad jeg har fått Kindle!

    SvarSlett
  2. Husk at dersom du går til Amazon sin Kindle Store og søker på $0.00 så kommer det frem side opp og side ned med gratis ebøker. Hvilke forfattere som ligger der vet jeg ikke, men det er et stort utvalg som bare kan lastes ned :)

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! Nå får jeg se om han skriver så bra som du lenge har hevdet :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Smaken er som baken ;) Jeg fallt fullstendig for den første trilogien som han nå gav ut gratis (ser den er tilbake i fullpris idag). Jeg var ikke fullt så begeistret for de to påfølgende bøkene, men så har han kommet seg tilbake til toppen med sine siste to tilskudd. Skal bli morro å høre hva du synes :)

      Slett
  4. Idag er bok 4,5 og 6 i serien også gratis!
    http://www.amazon.com/gp/product/B0063GD6GK/

    Øyvind.

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er jeg ikke sååå begeistret for, men for all del veldig lesbar. Litt vel mye krigstaktikk for min del i 2 av de 3 bøkene. Men igjen, smaken som baken :)
      Litt av et markedsføringsstunt av siste boka i serien, From Chaos Born, han driver med. Den boka er imidlertid super! Er muligens noe farget jeg da, for jeg har vært med som editor på de to siste bøkene hans ;)

      Slett

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)