onsdag 27. april 2011

Skins til Kindle!

Man lærer stadig noe nytt, forstår jeg! Det er mulig å kjøpe seg skin's til Kindle 3 for å gjøre den mer personlig. Jaha, tenkte jeg - og sjekket inn på DecalGirl. Her var det litt å velge i, gitt !!! Først finne rette dingsen, så bla i hundrevis av forskjellige skins og eventuelt velge.

For dere menn der ute - DecalGirl er et nokså misvisende navn! Dere finner ikke bare blomster og søte tegneseriefigurer her nei! Dersom du vil transformere K3'en din (eller K1/K2/mobilen/PC'n/whatever) så er her muligheter. Jeg kunne selvfølgelig ikke stå for en rød rose, og nå ser Kindle'n min slik ut:

Flott, rød og synlig - og passer utrolig godt til mitt sorte cover! Voilá - jeg har fått meg en kul K3 istedenfor en antrasittgrå!

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen noen ord før du går :-)